sobota, 16 kwietnia 2011
;x
Świetnie!! Et jest zła , ta Ola męczy mnie , dziadek z babcią się kłócą.! Zarąbiście! Nie wytrzymam już tego dłużej , tak sie nie da!
piątek, 15 kwietnia 2011
;(
Jestem masochistką ;< . Powinnam wywalić numer i wszystko z archiwum , wszystkie sms-y .... Ale nie mogę . Czytam to codziennie słuchając RBD -5 Minutos i płacze ... jeszcze dodatkowo Jego opisy mnie dobijają i jeszcze ta wiadomość ... Ey , dziewczynko , z łaski swojej wyluzuj trochę dobra? Mówię to dla twojego dobra mamy niezla komedie jak wieczorem z michalem czytamy twojego bloga . Śmieszna jesteś Zrozum wreszcie ze jestes posmiewiskiem teraz oke?? Przestan z tymi opisami i tym blogiem jestes zalosna ,ale przynajmniej mam z czego sie smiac Wrzuc na luz , nara dziewczynko , (moze ci wysle zaproszenie za klika lat na slub wiec nie zmieniaj numeru )
środa, 13 kwietnia 2011
Wieelki powrót do rzeczywistości ;x
Niestety zostałam drastycznie "obudzona" ze stanu w którym się znajdowałam jeszcze parę dni temu . Z tamtego tygodnia nie pamiętam praktycznie nic a nic . Wiem tylko tyle , że nie płakałam i nie śmiałam się i w ogóle nie reprezentowałam żadnych stanów emocjonalnych . I przez to trochę zaniedbałam bloga . Nie mam ochoty nawet pisać czemu tak było . A teraz jestem kompletnie , na max-a załamana .Wiem , że to nie ma sensu tak się zadręczać ale nie potrafię . Boli mnie to wszystko . Tak jak zawsze ale teraz nie wiem czemu mocniej . Czasami łzy lecą mi po policzku bez ostrzeżenia . Ot tak sobie . Wkurza mnie to i mam ochotę napisać b " Nienawidzę Cię za wszystko. Za to że dałeś mi tą cholerną nadzieje z której i tak nic nie wyszło. Za nieprzespane noce i litry połykanych łez. Nienawidzę Cię za wiele rzeczy a przede wszystkim za to że mimo tego jak doskonale Cię znam wciąż Cię kocham czując się z tym żałośnie " ale brak mi odwagi . Raz jestem prawie pewna a tu Bum! . Ciężko , naprawdę ciężko ... Czasami , wiem , że to głupie , zastanawiam się czy nie byłoby lepiej gdyby mnie nie było . Przeważnie dostaję za to burę , ale może faktycznie byłoby lepiej ....
sobota, 2 kwietnia 2011
x.x
Boże , co za głupoty wypisuję! Zapomnieć .? Nigdy .! ;( Nie chce cofać czasu ale to wszystko tak boli ... ! Wszystko ...! Ta świadomość.. to wszystko .. .! Yyyy! Walne mnie ktoś .? Proszę! Tylko mocno .! Żebym zmądrzała! Wszystko popsułam a teraz tego nie wytrzymam .! Nie wytrzymam już tego!!!! Nie wiem jak kiedyś miesiąc mogłam wytrzymać... nie wiem .! ja po paru dniach już wysiadam .! ;( Smutno mi ...
"Wiele łez wylanych , wiele nocy nie przespanych , wiele dni bez sensu , wiele ran na mym sercu ... Tyle ile gwiazd na niebie tak bardzo mi brak ciebie ..."
"Wiele łez wylanych , wiele nocy nie przespanych , wiele dni bez sensu , wiele ran na mym sercu ... Tyle ile gwiazd na niebie tak bardzo mi brak ciebie ..."
piątek, 1 kwietnia 2011
nie znoisę tego
KONIEC! już nie wytrzymam .! Ja już tak nie chce .! nie chce pamiętać że taki ktoś istnieje bo to przynosi kolejny ból i łzy .! niech ktoś mnie odczaruje ;((
Za-łam-ka ;x
Dziś z babcia i pewną panią szłam na zakupy , rozwinął się dialog :
"- Klaudia , za cienko się ubrałaś , zmarzniesz - babcia
- To młodzież , ich ogrzewa radość życia "
Gdyby ta Pani wiedziała ile tej radości jest w moim życiu , <aktualnie teraz >, biegłaby po futro . Mam ochotę płakać . Pewna rzecz mnie totalnie ,na max-a załamała . Mam teraz serdecznie dość wszystkiego! Ja już tak nie chcę! ;(((((( Gdy tylko zamykam oczy znów zaczynają lecieć łzy . To ta wszystko boli a najgorsze jest to że nei mogę zapomnieć . Ja nie jestem normalna . Zauważyłam już wcześniej , że wszystko odczuwam , wszystkie uczucia , parę razy mocniej . Cała nadzieja już zgasła chodź nią cały czas żyłam . Mały taki utwór mój , bez rymów ale wyraża to co czuję .
"- Klaudia , za cienko się ubrałaś , zmarzniesz - babcia
- To młodzież , ich ogrzewa radość życia "
Gdyby ta Pani wiedziała ile tej radości jest w moim życiu , <aktualnie teraz >, biegłaby po futro . Mam ochotę płakać . Pewna rzecz mnie totalnie ,na max-a załamała . Mam teraz serdecznie dość wszystkiego! Ja już tak nie chcę! ;(((((( Gdy tylko zamykam oczy znów zaczynają lecieć łzy . To ta wszystko boli a najgorsze jest to że nei mogę zapomnieć . Ja nie jestem normalna . Zauważyłam już wcześniej , że wszystko odczuwam , wszystkie uczucia , parę razy mocniej . Cała nadzieja już zgasła chodź nią cały czas żyłam . Mały taki utwór mój , bez rymów ale wyraża to co czuję .
Mam zapomnieć .? Okay ,
Mam znienawidzić .? Spróbuję .
Mam nie płakać .? Dobrze .
Zrobię to wszystko , jak chcesz
Lecz niech ktoś odczaruje mnie .
Bo miłość , urok na mnie rzucony ,
Nie pozwala
Znienawidzić ,
Zapomnieć ,
Nie płakać ,
Więc kto mnie odczaruje , dziś .?
Nikt .? Więc urok zostaje
Miłość , ta przeklętą miłość
I dwóch dróg rozstaje
Pozwól mi proszę , znienawidzić .
Pozwól mi proszę nie kochać ,
Pozwól mi nie ronić łez cierpienia .
Pozwól rzucić się w toń zapomnienia ....
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)