piątek, 15 kwietnia 2011
;(
Jestem masochistką ;< . Powinnam wywalić numer i wszystko z archiwum , wszystkie sms-y .... Ale nie mogę . Czytam to codziennie słuchając RBD -5 Minutos i płacze ... jeszcze dodatkowo Jego opisy mnie dobijają i jeszcze ta wiadomość ... Ey , dziewczynko , z łaski swojej wyluzuj trochę dobra? Mówię to dla twojego dobra mamy niezla komedie jak wieczorem z michalem czytamy twojego bloga . Śmieszna jesteś Zrozum wreszcie ze jestes posmiewiskiem teraz oke?? Przestan z tymi opisami i tym blogiem jestes zalosna ,ale przynajmniej mam z czego sie smiac Wrzuc na luz , nara dziewczynko , (moze ci wysle zaproszenie za klika lat na slub wiec nie zmieniaj numeru )
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Aha... Znam ten ból. Ja bym nie wytrzymała i pewnego razu tak bym mu przy***, że spadłby z deszczem po nowym roku. Polecam sposób. Po jakimś czasie chłopacy w klasie robią przed tobą krok do tyłu, niestety nie wszyscy, ale jakiś tam szacunek wzbudzam. Niech tylko by spróbowali xd xd
OdpowiedzUsuń