czwartek, 31 marca 2011

Załamanie ;x

Po prostu załamanie . Ja już tak nie chcę! Niech mnie ktoś przytuli ;( . Teraz nawet nie mam się komu zwierzyć , nie licząc ciebie blogu ;x. A o tym nie powiem  , K ma dość własnych problemów . Weronika nic o tym nie wie .. A ja się załamuje po cichu . Bardzo się cieszę , że w weekend przyjeżdża mój mały kuzyn bo nie wiem jakbym wytrzymała .  Cieszę się że mam ich wszystkich im dużo zawdzięczam .
" I codziennie budziła się z płaczem bo nie umiała przestać kochać " 

Lubię to! xd

Wczoraj troszeczkę zaniedbałam bloga i gg ;( Ale tylko troszeczkę! :D Dziś w sql było aśnie :D Tłumaczenie : Aśnie - nowe słowo wymyślone prze ze mnie :d Uwaga! To słowo ma bardzo delikatne uczucia . Nie wolno go obrażać . -.-   Dziś w szkole znowu mieliśmy karaoke i znowu najlepiej nam wyszła piosenka " Wszystko mi mówi , że mnie ktoś pokochał "  . Tak było śłitaśnie <3  O! Jakby ktoś chciał to tu ma link do tej piosenki ;x Niestety nie mam nagrania gdy śpiewali moje miśki ;( i jestem wielce zasmucona!
http://www.youtube.com/watch?v=NlYJ8arV050 Macie .! Kocham tą piosenkę <333 :D Szkoda , że nie  pasuje do mojej sytuacji ale i tak jest aśna .! :D
Świetnie nam też wyszło " Bo ciebie kocham "  i tą piosenkę też wielce szanuję <3
http://www.youtube.com/watch?v=GRtM0vUGzt0&feature=related  Tutaj najbardziej wymiatali Wojtek i Gabryś <3 ;8. Moje wy miśki xD  Aż mi się śpiewać chce :d i aż się łezka w oku kręci . ;] No tzn . łza to już od dawna w oku mi się kręci ale wiecie o co chodzi .
        Mam  pewien cel a jest nim ..... ZABIĆ LICHOSIKA! :D .
        Nowość! W szkole jest nowy chłopak! Chyba . ;] Wczoraj na zakupach widziałam wysokiego blondyna  z fryzurą jak Gabryś ;d.  To chyba nowy bo wszyscy wiedzą , że u nas w sql jest tylko jeden wysoki blondyn <Gabryś> . Więc trzeba zacząć przeszpiegi  :d    Parę faktów :
- od dziś żółty  po angielsku pisze się yelouł .  Ja zawsze myślałam , że yellow ale ... ;x
- Jakbyśmy mieszkali na Uranie  doba trwała by 10 godzin więc zero szkoły . Teraz tekst Wiki :" Pasi mi ! Pasi mi.!"  ;*
- Kłótnia z Wojtkiem na temat " POZIOMKOWA! <3 "  NIE BO POMARAŃCZOWA!<3 " i tak dalej ;]
- Uzależniający słonecznik  , PS: Nie dawać Julii słonecznika i  pepsi twist .
- Popisywanie się przed B.Ś nieodłączny element dnia :D
     Mam mieszane uczucia . Bardzo mieszane  . Z jednej strony mam ochotę płakać . a z drugiej śmiać się z mojej głupoty .
Ktoś mi kiedyś powiedział że szybko zmieniam nastrój , czy to prawda .?  Czy to coś złego , że gdy płacze a ktoś mnie rozśmieszy to się zaśmieje przez łzy .? Bo ja sama nie wiem ;(
Nowe zdjęcie , trochę beznadziejne , ale...


 


wtorek, 29 marca 2011

Wrrrr

Jeżeli szanowny KTOŚ nie zostawi tego bloga w spokoju to tego KTOSIA tak walne , że mnie popamięta xd

Po proszę paczkę chusteczek

;x Tak przydałby się ;x

.!!!

Dobra! Piszę do niego .! Obym się nie rozmyśliła.! Dobra , nie pisze nie dam rady . Niech mnie ktoś walnie pliiiiis!

;(

Mam ochotę napisać do niego ..ale się boję .!  Ale chce...ii...yy. irytacja!

I ....Bum...!

No to taak ;d Dam wam parę zabawnych tekstów z dzisiejszych lekcji  , bo później mam dla siebie złą wiadomość ;;( : 
"- Ona ma chłopaka ! - Karol
- Wiem , ty też byś chciał mieć " xd 
- Jan Paweł II był królem ;] <to ja źle napisałam sprawdzian .! a to pech .. myślałam , że papieżem ..;F> 
   Zajęłam tylko wyróżnienie ;( Przez durny , durny , stres i durną , durną chorobę ;( To mnie wcale nie satysfakcjonuję .! Było 30 osób . Rozumiem wyróżnienie na 50 ale 30 .! ;(  Były dwa pierwsze miejsca <wrrr.!> , drugie , i trzecie , i moje wyróżnienie ;( 
          Teraz może coś co mnie bardzo , bardzo raduję , gdyż , Kuba znów ma neta .! :D <Najlepszy przyjaciel z pl-a :D > . Wiem , że to teraz  czytasz panie szanowny K ;F Pamiętam , jak w piątej klasie byłam w nim zakochana . Buhahaha xd Pisałam wtedy pamiętnik i to było bardzo , bardzo śmieszne ^^ <mam nadzieję , że teraz tak nie pisze> Oto fragment xd  : 
                   "Początek bardzo nudnej lekcji . Weronika się wkurzy bo ominęły ją cuksy z okazji urodzin Łukasza . Oczywiście standardowy zestaw życzeń (...)Zero oryginalności! Bo po co ? Ale na urodziny Kuby (chłopak z internetu ...ale i tak go kocham ) muszę coś wymyślić . " Załamka! Jacyś my byli głupi . Haha xd Nie wiem jak mogłam się w tobie dziadu zakochać ^.- . Dalej jeszcze lepiej :  
                     " (..) a najgorsze jest to , że mam ferie wtedy kiedy Kuba nie ma ;( Dziś zamierzam wejść znowu na PandoraMT2 . A niech stracę!  (...) Jeśli wczoraj Sebastian był na tym koncie , to go w niedziele zabiję !!!!!!!!!!!! na serio ZABIJĘ!!!!!!! ZA-BI-JĘ! <nie pytajcie , tak żyje jeszcze xd> 
              Teraz szczyt głupoty mojej O.o : 
 "Parę faktów o dzisiejszym dniu :
- Ostatni dzień przed feriami !! <bardzo się cieszę> 
-Urodziny Kuby (a ja wciąż nie mam życzeń!!) 
- Podbić legitymację! PAMIĘTAĆ!
- Oddać książkę | Wypożyczyć lekturę !
- Zadzwonić do Wery czy jej zanieść lekcję ,
-KUPIĆ TYMBARKA .!!! <napisz był wtedy :"Całuj mnie ">
-sprawdzian z anglika .
Privy do grania : 
-EliteMT2 (gra tam NIESTETY Orion3D)
-PandoraMT2 ( jak coś ten najlepszy! )
- BelenuS ( I love gildia AlienS <3) 
- Kirian Metin2 pl ( ekhm..sentymenty ;P)
Kilka rzeczy na które muszę wejść : 
1.NK.!!!!! (złożyć życzenia Kubie! WAŻNE! )
2.Facebook (dawno nie byłam ) 
3 . Skype | GG - Sebastian i Patrycja 
4. EliteMT2 (Sebastian .! :D No co .? Podexpi mnie ;P)
5. BelenuS ( podexpic Sebastiana , Spotkać  się i pogadać z GRAV ;x )
6.PandoraMT2 - Kubuś !  <-----------ZAŁAMKA! NAD MOJĄ GŁUPOTĄ! 
7.Komixxy.pl 
8.Demotywatory.pl 
Wiem , straszne głupoty xd Mam nadzieję , że tak nie piszę xd  . A z Kubą się nie udało xd <co nie , Kubuś xd> . Lepiej przyjaciele ^^ ;* .  Ale głupota na max-a ;p .   
                     Wiem , że tego nie czytasz bo o tym nie wiesz  , ale LICHOSIK .! AJ KILL JU! :D Debil....
 Koniec jak na razie :D  Pozdrawiam :D 
 Aaaa....! Nowa fotka :D 
 

poniedziałek, 28 marca 2011

...

Nie będę się rozpisywać . Mam tylko jedno pytanie . Czemu to tak cholernie boli .? Czemu mam ochotę powiedzieć wszytko co czuję ale na to nie starcza mi odwagi? Mam tego wszystkiego dość!

Ehh . .

Witam .! :D Jak na razie  nic ciekawego się nie wydarzyło , i dobrze ;) . Dziś  była prezentacja o "astronomii" czy czymś tam xD Niestety za mną siedziało kilku debili , że  tak powiem i robili bębny z mojego krzesełka  <czyt. kopali w krzesło> . Miałam szczerą ochotę ich zabić ;x  .  Jak już <chyba> kiedyś wspomniałam interesuję się magią . Nie , nie jestem wariatką ;) . Po prostu mnie to wciąga .  To zainteresowanie się wzięło przez moje  dziwne oczy .  Po dłuższej obserwacji stwierdziłam , iż zmienia się ich kolor <też się siebie boję :D>
Gdy jestem wściekła lub czegoś bardzo chce - są żółte <ale ładne...> , gdy jest mi smutno i źle ,i jestem zamyślona - błękitne jak morze , a gdy jestem wesoła  są po prostu  ..... kolorowe! Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie , gdy to stwierdziłam . Ale wracając do mojego zainteresowania magią to ostatnio duża uwagę poświęcam Mandragorze , zwanej także Alrauną i Kwiatem Wisielców . Znalazłam bardzo ciekawy artykuł o niej .   :
Alrauna (z niem.) - korzeń mandragory,o humanoidlanych kształtach 
któremu przypisywano właściwości magiczne. 
Mandragora rośnie w ciepłych, suchych okolicach, przeważnie w ukryciu. 
Jest rzadką rośliną, od starożytności jest najbardziej poszukiwanym, 
najwyżej cenionym korzeniem czarodziejskim. 
Wokół jej sił magicznych powstały niezliczone legendy. 
Korzeń noszono jako talizman i spożywano jako napój miłosny lub panaceum. 
Jego stosowanie związane jest ściśle z czarną magią, czarami, 
starymi rytuałami pogańskimi i kultem roślin. 
Korzeń ów, tak przypominający w kształcie ludzką postać, 
traktowany był jako pierwowzór człowieka. Wierzono, że alrauna była 
stworzona z rajskiej ziemi jako pierwowzór człowieka. 
Jednak nie spodobała się Stwórcy, który ją po prostu wyrzucił. 
Odtąd alrauna tęskni za rajem i dlatego protestuje przy próbie 
wydobycia jej z ziemi. 
Stosowano ją przeciwko złym mocom i głoszono, iż każdemu, kto 
umie jej strzec, przynosi bogactwo, sławę oraz szczęście w miłości. 
Najczęściej szukano go pod szubienicą, skąd odpadające części ciała 
wisielca zapewniały mandragorze doskonałą pożywkę. 
Od tysięcy lat uważana jest za najsilniejszy z amuletów. 
Niestety , szukałam wszędzie i nie mogłam znaleźć takiego korzenia ;( . Był tylko marny amulet <który i tak kupię!>  . Alaruna jest zwykłą rośliną lecz gdy wyrasta pod szubienicą i jej korzeń ma kształt człowieka staje się magiczna ...  Wiem , że  głupstwa plotę , ale kto wie , może istnieje takie coś .? :D <Oby tak !! ;)> 

sobota, 26 marca 2011

;)

Siedzę sobie i siedzę ... i się nudzę . ;]  Postanowiłam napisać jakiś post ;p Może opowiedzieć o sobie .?  Nie wiem , coś tam się wykombinuję ;p Tak sobie pomyślałam , że to bez sensu pisać tylko o problemach  i was zanudzać . ;]  Czemu by tak nie napisać co robię .? ;d   Albo coś innego ? Beznadziejnie było by tylko smutać i smutać . Postanowiłam , iż nie będę się tutaj tylko żaliła ale i  dzieliła radosnymi przeżyciami .  Hmm.. jak na razie  żadnych nie mam ale kto wie .? Może mi się coś fajnego przytrafi .? ;]
           

Dziś

Znacie już moje problemy lecz nie do końca .  Wszystko ma następstwa . Dziś gdy stworzyłam tego bloga postanowiłam , że dowie się o nim jedynie K i Et  . Nikt więcej . W szczególności B . Jak na razie on się o tym nie dowiedział i bardzo się cieszę . Nie mam ochoty , żeby to czytał i śmiał  się co jest bardzo prawdopodobne . Z resztą  on i tak by tego nie czytał bo po co ma marnować czas.? Takie jest moje zdanie. Niestety dowiedziała się o tym blogu właścicielka "tego numeru" .  Zaczęła ustawiać opisy z  linkiem tej strony . To mnie dobija .   Mam ochotę płakać i płakać ale nie z tego powodu .   Powód jest inny . Uświadomiłam sobie , że w obliczu pewnej dziewczyny z nazwijmy to "portalem społecznościowym"   bo nie chce mówić skąd  , jestem nikim .    
                    "Kocham Cię , lecz nie chcę byś o tym wiedział , kocham cię lecz wolę byś zapomniał o           mnie , byś szczęśliwy był nie wiedząc , ze ja cierpię . Byś marzenia spełniał , był z kimś kogo kochasz bo mi niestety nie jest to dane "

Rozwinięcie

 Tak definitywnie  to się wszystko popsuło jak zaczął pisać pewien  numer na gg .  To "coś"  zaczęło mnie obrażać i pisać do B . Miałam kilka podejrzeń . Myślałam , że to Et , gdyż  byłyśmy pokłócone . Teraz wiem , że to  nie ona . Podejrzewam pewną dziewczynę , lecz nie będę wymieniać inicjałów  bo pewien KTOŚ to niestety czyta  ( świetnie mi się udało ukryć to przed niektórymi , nie ma co ) .  A później nagle się wszystko posypało . Pewien ktoś  uważa , iż jestem debilką bo się pocięłam i wierzę w to co pisze ten numer . Śmieszny ten ktoś jest . To nie z tego powodu . Bowiem jest pewna dziewczyna z którą nie mogę się równać w pewnej sprawie , i wcale nie błahej  . Boli mnie to wszystko strasznie . Mam ochotę tylko płakać . Pewnie pomyślicie , że jestem egoistką bo ja płacze nad zraniona miłością a niektórzy  w Japonii stracili wszystko . Uwierzcie  , nie jestem bez duszy . Gdy oglądam tamte artykuły mam ochotę wsiąść w samolot i tam pojechać , pomagać . Lecz co ja mogę zrobić jeśli mam tylko 13 lat .?
          Ostatnio coś z moją psychika jest nie tak .  Budzę się czasami w środku nocy  i mam ochotę ryczeć  . Ogarnia mnie wtedy uczucie pustki i odrzucenia . Boje się , że w końcu sobie coś zrobię . 
 Żyję teraz tylko marzeniami , że będzie tak jak dawniej , że b się we mnie zakocha , ze ten numer przestanie pisać , że odnajdę tatę  i wujek znowu wróci i będzie się ze mną widywał . 
    Jestem tu jeszcze tylko dzięki niektórym osobą .
         "Gdyby ktoś zebrał wszystkie moje łzy razem na świecie nie było by suszy"

Małe przedstawienie mojego życia ;x

 Zacznę od przedstawienia mojego problemu :
  1.    Jest taka gra jak Tiveria , jest ona typem MMOG   ( poznajesz innych graczy z całego świata ) . Ten serwer jest akurat  polski .  Poznałam tam dużo wspaniałych ludzi lecz tylko kilku bierze aktywny udział w moim życiu .
      Jedną z nich jest chłopak którego tam poznałam  . Wiem  , że miłość przez kabelek  jest żałosna , ale co zrobić?  Ten związek był dość dziwny . Zrywaliśmy i znowu wracaliśmy do siebie po jakimś czasie .  Teraz znów to się powtórzyło i chyba na zawsze ;(.
Drugą osobą jest  moja przyjaciółka Et  <więcej nie mogę napisać > .  Ostatnio  strasznie się z nią pokłóciłam  , przyznaję byłam bardzo zazdrosna o B <chłopak wspomniany wyżej > .  Wszyscy troję  się przyjaźniliśmy . Kiedy się z nią posprzeczałam  <jakieś 2 -3 tygodnie temu > przyjaźniłam się  z B . To znaczy ja go nadal kochałam i kocham niestety , on tylko lubił . Podejrzewałam , że B i E są razem  dlatego brałam wszystko na poważnie . Znienawidziłam ją  i zarazem lubiłam .
 Trzecią ważną osobą jest moja przyjaciółka K . Jak na razie ani razu się z nią nie pokłóciłam . Jest dla mnie wielkim wsparciem i mam nadzieję że ja w jej problemach też ;] .
   Czwartą osobą jest A . 18 -letni przyjaciel  , który był dla mnie jak brat . Bardzo go kocham ale jak rodzinę . Niestety , on odwrotnie . Czuje do mnie coś więcej niż przyjaźń  i to mnie załamuje.  Prawda jest taka , że na pewno  znaczył by dla mnie więcej gdyby  nie to ciągłe uczucie do B . Nie mogę się tego pozbyć .
 2. Drugim moim problemem jest to , że wychowałam się bez ojca mieszkając z mamą i dziadkami . Nigdy go nie wiedziałam i on nawet nie wie , że ja istnieję . Często podejmowałam próby szukania go , ale cóż to da jeśli znam tylko jego imię . Nie wiem gdzie mieszka , ile ma lat , nie znam jego nazwiska  , a boję się bardzo spytać o to mamy . Duża pomocą jest tu moja najlepsza przyjaciółka Weronika . Gdy się dowiedziała co ja przezywam popłakała się . Nie wiem co bym bez niej zrobiła .
  3 . Mam jeszcze jeden problem . Jest to  tęsknota za "wujkiem " <chłopakiem mamy > . Znałam go od kiedy pamiętam . Chyba od 2 roku życia . Niestety  miesiąc przed moją komunią pokłócił się z mamą . Wyszedł z domu mówiąc mi , że za kilka dni przyjedzie . Byłam mała i głupia . Codziennie wyglądałam przez okno czekając na niego . A on nie przyszedł .  Nigdy go już nie widziałam . Wciąż czuje tę rozdzierającą  pustkę ;(.
       Wiele radości wnoszą do mojego życia moje najwspanialsze rodzeństwo cioteczne . Patrycja i Sebastian . Nie wiedzą o tym . Wiele z nimi przeżyłam przygód i tak bardzo ich kocham . Wielkim promyczkiem słońca moim jest również 7-letni kuzyn . Mały , słodki rozbójnik . To oni sprawiają , że nie zrobiłam sobie nic głupiego ...
 Pisząc to słuchałam piosenki  RBD - 5 Minutos  .  Wiem , że niektórzy mają gorzej ale ja nie potrafię przestać płakać i nas swoim losem .
      "Upaść i jak dziecko szlochać , już nigdy nie kochać " 

Bloga czas zacząć!

To jest mój pierwszy post , więc wypadało by się przywitać  z wami  i opowiedzieć o swoich zamiarach . No więc tak  <ostrzegam .! W pisaniu "kazań " nie jestem zbyt dobra ;x> :
       Cześć Wam .! Zamierzam pisać  bloga , aby trochę się "odciążyć" natłokiem  spraw . Nie obchodzi mnie czy będzie to ktoś czytał czy nie .;]  Nie po to jest ten blog . Więc , mam na imię Klaudia  i zamierzam pisać tu o moim życiu jak już pewnie zauważyliście .  Będzie tu coś typu pamiętnika lecz , żeby chronić dane osobowe niektórych  będę się posługiwała inicjałami  <pierwsza litera nazwiska lub nicku > . No  to tyle na razie .  Czas zacząć pisać ;]
                        "Niech ten świat odda wszystko co skradł"